divendres, 26 de juny del 2015

FINAL DE CURS I SELECTIVITAT

 
 
Hem arribat a l'últim dia de curs del 2015 a l'espera dels resultats de l'enquesta, que com podeu veure alguns van omplir molt diligentment, també és hora de fer balanç.
 



Aquest any sembla que el curs ha estat mes ràpid que els altres, més curt; però no és així, les sensacions son subjectives i probablement el que per uns és ràpid no ho és pels altres.

 
 

 
 

En el meu balanç subjectiu, tinc sensacions divergents per una part m’ha quedat un estrany regust, m’ha faltat alguna cosa...  però he de reconèixer que també m'ho he passat be.

És cert que hem començat amb menys gent que l’any passat i que  també hi ha hagut més desercions al anar avançant els mesos, potser caldrà fer anàlisi i intentar esbrinar el perquè ha passat, no sempre s’encerta i no sempre s’aconsegueix el que es vol, hi ha vegades que la feina feta es veu i altres no tant.


Però ara cal encarar l’estiu, temps de ballades i trobades, de posar en pràctica el que hem après al curs, no tinguem mandra, que si ballem, veurem que a més d’adorar-nos dels progressos fets, ens ho passarem be, el mon de la sardana te un entorn molt agraït on hi ha molt bona gent i gent molt bona, no tinguem por d’entrar-hi, ballem i gaudim.
 
Us enganxo unes imatges de ballades, ni ha de l'estiu passat, a mi (i a d'altres) ens porten bons records i ens fan venir ganes de repetir.
 



 




 
 
 
Tinc material per seguir, però no tinc temps, espero que el cap de setmana en permeti fer una nova entrada, amb un comentari sobre un programa del Canal-33 emès ahir.
 
Com que per sant Joan no vam ser a Tàrrega vam anar a ballar a la Plaça de la Catedral, la següent imatge de testimoni.
 
 
 
 

 


FINS LA PROPERA ENTRADA ...          VISCA!!!
 
 
PD: la selectivitat del títol és en reconeixement al jovent, que els últims dies no ha pogut venir per culpa dels exàmens de selectivitat, queda suficientment justificada la seva absència...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada