dimarts, 7 de febrer del 2012

Reentrada al curset i amb galop

Comença un nou curset de sardanes, aquest any amb molta gent, això es fabulós, com més serem més riurem, més aprendrem i més ballarem.

CURSET 2010

Jo m’hi he apuntat per tercer any i espero passar-m’ho tant o més be que l’any passat, que va ser molt. Si no m’equivoco el fet de compartir moments de lleure, aprenentatge, música i dansa deu ser una combinació molt positiva, perquè em sembla que tots en gaudim prou.

De moment servirà per fer més colla a les ballades del pati a l’estiu, això anima a altres persones a posar-s’hi i a fer més rotllanes; per altra part fem difusió de la nostra dansa que bona falta fa.
També com els altres anys tindrem algun dia la Cobla Tàrrega assajant al mateix espai i horari que nosaltres (tocant perquè nosaltres ballem) podrem veure i tocar de prop els instruments i músics. (!!!)
CURSET 2010
Convido, com no podria ser d’altra manera, a qualsevol que tingui alguna cosa a escriure, alguna imatge a publicar o algun suggeriment a fer, a participar al bloc. Per altra part demano ja disculpes per les errades qui hi pugueu trobar, l’eina es molt bàsica i jo tampoc soc cap expert, el resultat com podreu veure es una mica casolà.

CURSET 2010
UNA NOTA D'AGRAIMENT:
L’any passat des de l’espai   Gotic Radio de Radio Tàrrega es va fer referència al Bloc Sardanestàrrega i es va fer de manera ben positiva, aprofito la primera entrada d’aquet curs per agrair-ho formalment, sempre es agradable que es reconegui un treball per petit que aquet sigui.








                CURSET 2010

Enllaç a Gotic Tàrrega:

CURSET 2010
Ben vinguts a tots i ben retrobats a molts...                 VISCA!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada